Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Владимирова А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Владимирова А. Пісенний фольклор – один з діючих засобів виховання естетичної самосвідомості [Електронний ресурс] / А. Владимирова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_28
| 2. |
Владимирова А. Л. Педагогічне забезпечення естетичного виховання молодших школярів засобами етнопісенного фольклору [Електронний ресурс] / А. Л. Владимирова // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_22
| 3. |
Владимирова А. Л. Формування естетичного ставлення молодших школярів до національного пісенного фольклору засобами мультимедійних технологій [Електронний ресурс] / А. Л. Владимирова // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_11 Національна система освіти України спонукає вчителів музичного мистецтва до пошуку й впровадження нових форм і методів проведення уроків, які б допомагали формувати особистість національного типу через залучення учнів початкової школи до мультимедійних технологій. Формування естетичного ставлення молодших школярів до національного пісенного фольклору засобами мультимедійних технологій сприяє більш ефективному естетичному, розумовому, моральному та духовному розвитку, залучає дітей до творчих пошуків шляхом розв'язання завдань дослідницького та творчого характеру, більш повно розкривається їх природні задатки. На сучасному етапі накопичення звукової народної пісенної інформації репродукується через систему комп'ютерів, дисків, електронних підручників, що позитивно впливає на розвиток цілісної національної культури особистості, її смаків, музично-естетичної вихованості й виступає як сприятлива умова та додатковий стимул для засвоєння знань як у навчально-виховному процесі так і на відстані. Впровадження мультимедійних та дистанційних технологій у практику вчителів музичного мистецтва допомагає поєднати дидактичні функції комп'ютера й традиційні прийоми й засоби навчання, збагачує й поповнює навчально-виховний процес початкової школи новими формами роботи, що сприяє більш ефективному засвоєнню музичного навчального матеріалу, національного пісенного фольклору, звичаїв і традицій українського народу.
| 4. |
Владимирова А. Л. Використання пісенного фольклору у процесі театрально-ігрової діяльності в початкових класах [Електронний ресурс] / А. Л. Владимирова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_33 Розглянуто актуальність проблем використання пісенного фольклору у процесі театрально-ігрової діяльності в початкових класах. Акцентовано увагу на виховній ролі української народної пісні, театрально-ігровій діяльності на уроках музичного мистецтва.Рассмотрена актуальность проблемы использования песенного фольклора в процессе театрально-игровой деятельности в начальных классах. Акцентировано внимание на воспитательной роли украинской народной песни, театрально-игровой деятельности на уроках музыкального искусства.Considered the actual problem of the use of song folklore in the process of theatre-play activity in junior classes examined. The main attention is given to the upbringing role of Ukrainian folk song, theatre-play activityon the lessons of musical art.
| 5. |
Владимирова А. Л. Сучасні форми організації позакласних заходів в початковій школі засобами фольк-арт-флешмобу [Електронний ресурс] / А. Л. Владимирова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 466-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_89 На прикладі залучення учнів початкової школи до акції фольк-арт-флешмобу запропоновано впровадження новітніх проектів у практику вчителів музичного мистецтва, що має допомогти поєднати дидактичні функції, традиційні прийоми і засоби навчання. Передбачено, що це збагатить й поповнить навчально-виховний процес початкової школи новими формами роботи, яка сприятиме більш ефективному засвоєнню музичного навчального матеріалу, національного пісенного фольклору, звичаїв і традицій українського народу.На примере привлечения учеников начальной школы к участию в акции фольк-арт-флешмоба предложено внедрение новейших проектов в практику учителей музыкального искусства,что поможет соединить дидактические функции, традиционные приемы и средства обучения. Предполагается, что это обогатит и пополнит учебно-воспитательный процесс начальной школы новыми формами работы, которая окажет содействие более эффективному усвоению музыкального учебного материала, национального песенного фольклора, обычаев и традиций украинского народа.Introductionof the newest projects in the practice of teachers of musical art which helps connect the didactic function, traditional techniques and tools for learningis proposed.In this aspect represented action of folk-art flash mob as modern forms of organization of collective musical-creative activity.
| 6. |
Владимирова А. Л. Естетичне виховання молодших школярів засобами національного пісенного фольклору як один із спектрів життєвих компетентностей [Електронний ресурс] / А. Л. Владимирова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_16
| 7. |
Владимирова А. Естетичне виховання молодших школярів засобами дитячої української опери [Електронний ресурс] / А. Владимирова // Молодь і ринок. - 2017. - № 9. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_9_13
|
|
|